Godafton folket

Vi vill börja våran fantastiska blogg med att berätta för alla bidragstagare och sossar att de icke hör hemma här. Men det kanske ni förstod redan innan ha ha... fittor.

Hej allt skönt folk, idag satte jag mig ner med min vän Sylwester och diskuterade den här attans finnanskrisen, jag kan medge att jag är lite orolig för både mina och pappsens aktier... gud så skönt att det är på bättringsvägen!
Fast det är ju självklart inte det ända problemet i världen, det är med en tår i ögat jag nämner att utecompaniet  har  stängt för säsongen.

Tänkte nämna lite om vår senste helg på strandvägen för att få tankarna på andra banor, kan dessvärre inte nämna några portnummer och dylikt. Ni undrar ju säkert vad våningen ligger på, det har ni inget med att göra. Men den är iallafall inte billig...
Vi började kvällen med en omgång Absolutshots, för att komma igång lite, senare blev det lite GT drinkar för en ytterst liten del av slanten... he he. Till en början va det bara grabbarna och mig där, det vill säga , Carl-Henrik (husvärden), Sylwester, CM och jag då, Tompan ( Med Dompan). Sen kom då prima vagina från det blåa delarna av staden, det visades mer hud än kläder må jag säga, åh! då kom första sprutet. Det regnar Dompa, brudarna blir alldeles galna, våta.
Jag och Sylwester hade en så kallad vadslagning om några breda lappar bara, den gick ut på att vi skulle spettsa den icke blyga av dem, Ann-Marie. Vadet sket sig för min del efter som Sylwester den hale fan lurade med sig bytet med en Dompa från -82, man kan inte klandra henne, -82 var ett ytterst fint år må jag säga.

Det var allt från mig, en helt okej kväll faktiskt.

XOXO Tompan Med Dompan.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Nice ;)

2008-10-13 @ 15:16:20
Postat av: Ante

Fan va schyst grabbar att ni antligen har kommit igång med denna blogg, jag har vänta så länge...

2008-10-13 @ 15:20:40
Postat av: Carl-Henrik

Klart det är nice, men så ser an vanlig afton ut för oss. Inget mer att säga..

Eller pengar är bara papper och pappa är bara pengar.

XOXO Carl-Henrik

2008-10-13 @ 15:22:58
Postat av: Linnéa J

jag ser fram emot nästa inlägg, då jag hoppas att tompa ska ha en liten mode spalt :)

2008-10-13 @ 15:36:30
Postat av: Ann-Marie

Vet inte riktigt om vi var på samma våning . . .

2008-10-13 @ 21:47:14
URL: http://annmarieofc.blogg.se/
Postat av: Anonym

kan ni inte skriva med politiskt nedtryckande?

2008-10-13 @ 21:57:21
Postat av: Henrik Af Gyllenhammar

Amen grabbar, fan vad schysst har också väntat fett länge på en sådan här hög klassig blogg !



XOXO Af Gyllenhammar

2008-10-13 @ 23:04:36
Postat av: Carl-Henrik

Nej Ann-Marie, vi var inte på samma våning.

Dem låtarna spelades tyvärr icke. Jag håller det gärna Svensk och spelade därför bara Magnus Uggla.

Ex: Bra för att vara svensk, Vittring, Trubaduren etc mm.

Kunde ni hoppa studsmatta?

XOXO Carl-Henrik

2008-10-13 @ 23:50:03
Postat av: Anonym

Hejhopp kikar in:) hoppas du haft en trevlig kväll! Godnatt!

2008-10-13 @ 23:56:34
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: Tompan

Ingen vill läsa din lilla sosse-blogg gumman!

2008-10-14 @ 00:11:57
Postat av: William Apfwelstraahle

så jefvla schöön blogg alstå! men kom igen boys. bättre än absolut o moet chandon kan ni! prova lite IT (ivan the terrible) nästa gång ni kör vodkan. gärna med en isbit i också. o moet? antagligen den sämsta champagnen där ute. listan med bättre märken kan göras lång. men det glädjer mig att ni uppskattar dompan i alla fall! prova gärna årgång

-96 och -97. de bästa hittills!



öfver

2008-10-15 @ 01:57:31
Postat av: Tompan

Och vem är du om jag får fråga? Jag tror att jag pratar för alla Boysen när jag säger att -97 var ett inte fullt så lyckat år med tanke på att smaken inte riktigt "smälter i munnen" som tidigare årgångar som till exempel -82 och -88. Och det där IT , vi föredrar att gynna svenska företag.



XOXO Tompan & CM

2008-10-15 @ 12:08:35
Postat av: de veet du

om du nu har någon som helst kunskap om sprit vet du att absolut numer är sålt till franska pernod ricard. för det andra är det en dålig vodka i en glamorös flska där det exklusiva priset kommer från en intensiv och dyr marknadsföring. IT:an däremot anses vara topp tre i världen och dess höga pris kommer helt sonika från dess höga kvalitet och intet från marknadsföringskostnader.



så vill du nu vara den livsnjutare du antagligen inte är. börja byta upp dig till bättre märken



öfver och ut

2008-10-15 @ 17:09:52
Postat av: Christer Pettersson

Tompan, CM, och Sylwester era smutsiga brats

2008-10-15 @ 17:11:35
Postat av: Nicholas Westholdt

Bloggen är uppenbarligen skriven av fakebrats med mer sinne för marknadsföring av diarréreklam än jetset. Kul att läsa hur som helst, särskrivningar och allmän retarditet uppskattas även det.

Pricket över i;et måste ha varit när ni skröt om att glida på LaRoy, kan dock ha varit ett skämt?

Schletet boys, schletet.

2008-10-16 @ 01:50:18
Postat av: Carl-Henrik

Ingen som skröt om LaRoy... Det här är en blogg då man skriver om sitt liv, är det då konstigt att man tar upp en sådan sak som en inbjudan?

Stort intresse verkar detta ha i alla fall, med tanke på hur många som ändå är inne och läser. Så det är ju roligt fastän många är Kommunister/Rödingar eller bara avundsjuka.

XOXO CH

2008-10-17 @ 15:58:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0