Sossar runt Östermalmstorg...

Hej igen...

Vi vet ju att ni gärna vill veta allt om oss, men det går ju tyvärr inte.

Tänkte i alla fall berätta lite om vår schöna eftermiddag, Jag, Sylwester och Carl-Henrik satte oss på HR (Hard Rock Café) lite schleetet sådär men det funkade, det är ju ändå bara sådana som Vi som äter ute på vardagar... he he. Vi körde en sjukt nice förrätt, kommer icke ihåg vad den hette (tror jag har ätit något liknande på Franska Rivieran med Tompa). Sedan blev det något åt det amerikanska hållet, någon köttbit av nåt slag, kan ha varit oxfilé, men jag e inte så insatt. Till det så drack vi en jätte gott rött vin som jag tror hette "Prado Rey Crianza" men är inte säker. Som ni säkert hör så kommer jag inte ihåg så mycket pga. Att vi satte igång med champagnen rätt tidigt denna tråkiga måndag, jag menar varför inte liksom. Blev dessvärre ingen efterrätt, måste ju tänka på Beach 09 så att säga.

NU kommer vi till det hemska, när jag går upp till Odenplan för att ta bussen (pappa vill inte att alla babbare som jobbar på taxibolagen ska tjäna pengar på oss) så finns det inga blåa bussar inne, vad ska man göra, åka med en röd buss, skulle inte tro det va! Men snabb tänkt som jag är (måste ärvt det av pappsen) så tänker jag att man kan ju ta tunnelbanan till östermalmstorg. Förödmjukad av alla sossar kliver jag upp på östermalmstorg, förvirrad tittar jag på en... jävla röding, en sosse som står och tigger pengar vid tunnelbanenergången, när jag går förbi så frågar hon om jag har några slantar till henne, haha det är klart jag har några slantar, men absolut inte till henne. Så jag frågade om hon tog amx blacket, men ack det gjorde hon inte, haha. Tror hon själv att vi som har pengar ska behöva ge till dem som inte har? bara för att hon sket i gymnasiet och börja supa och knarka ska vi som har utbildat oss betala för hennes synder, skulle inte tro det va gumman.


Det var allt för mig denna gång.



Dagens kommentar:

Sylwester: Vad är klockan Tompan?

Tompan: Den är svin dyr... he he!

// CM


Kommentarer
Postat av: Tompan

Såååå jävla rätt CM!

Du är bara för schön!

XOXO

2008-10-13 @ 22:53:43
Postat av: Anonym

Haha kan inget annat än att hålla med Tompa .

Hoppas det blir en schön och daglig uppdatering av denna blogg Schlisk



XOXO Af Gyllenhammar

2008-10-13 @ 23:09:04
Postat av: Anonym

jävlgit tråkig gamal humor, det här har redan gjorts x antal gånger ni är en dålig kopia :(

2008-10-14 @ 00:12:49
Postat av: Anonym

Kopia av vem?

XOXO Va gör dem av alla förhudar?

2008-10-14 @ 00:23:57
Postat av: CM

ja vi vet att folk redan gjort bloggar på samma vis... men skillnaden är att dom vill vara som oss och måste ljuga, vi skriver bara litte kortfattat om vårt liv.

2008-10-14 @ 00:44:24
Postat av: haha

Haha! Fan vad du särskriver jävla tönt. Är du dum i huvudet?

2008-10-15 @ 18:30:44
Postat av: Anonym

fan vilken töntig wannabeblogg. Du drar ju ner det riktiga blåa släktet.

2008-10-16 @ 00:52:12
Postat av: Carl-Henrik

Om du nu tycker så, varför läsa den?

Vi bloggar bara lite om vårt liv, och du är avundsjuk för att vi har något inte du har... Pengar. (oj, jobbigt att höra)

2008-10-16 @ 13:38:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0