Vårt Mysiga Morgonkaffe

God morgon, god morgon!

Imorse vaknade jag av att våran hushållerska Monica kom med frukost på sängen som vanligt. Solen sken rätt in i mitt masterbedroom, gud så härligt det är med mornar!
När jag hade ätit upp min frukost gav jag mig av till Carl-Henrik tillsammans med CM för en morgon macchiato. 
Sylwester kunde tyvärr inte möta upp oss denna härliga morgon eftersom att han hade bokat möte med sin fondförvaltare på Max Matthiessen.
När vi kommer fram till Carl-Henriks våning så har hans husa varit snäll att ställa fram kaffet på bordet, kaffet var ovanligt gott denna dag! Efter macchiaton tänkte vi att vi kunde ju ta en tidig lunch på Eriks bakficka och möta upp Sylwester. Och när anländer till Eriks så sitter våran goda vän Hofenberg där med några av det kvinnliga könet. Vi hade inte träffat honom på väldigt länge på grund av hans businessresa till Luxemburg, vi hade så mycket att prata om och lunchen blev väldigt lång!

XOXO Tompan

Morgonens kommentar:

Man kan inte baka en kaka utan mycket deg.


Kommentarer
Postat av: Linnéa Johansson

Hur blev det med mode spalten ?

2008-10-15 @ 14:16:25
Postat av: Hofenberg (the one and only)

Lilla gumman nu är det så att detta inte är någon jävla Blondinbellablogg. Så du kan ta ditt pick och pack och sticka tillbaka till söder bland dina likar RÖDING

2008-10-15 @ 15:00:56
Postat av: JB

Haha , brat jävel.

2008-10-16 @ 01:34:32
Postat av: Tompan

"brat jävel"? , ja det var ju bra sagt din sosse, kunde du inte komma på något bättre?

2008-10-17 @ 14:34:04
Postat av: Linnéa J

HEEEEEEEEEEEEEETTTTTTTTTTSSSSSSS hofenberg??!?!

2008-10-17 @ 23:28:38
URL: http://johannaidalundgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0