Till den kära Ann-Marie

Bjuder gärna upp till dans någon gång kära Ann-Marie.
För efter några GT svänger det om både höft och stjärt hos mig vill jag lova. Så nämner man bara ett pröjs till taxin hem så gör du säkerligen detsamma. Tills jag blitt nöjd och säger adjö för att glida ner till Sturep och se din tår i ögat när jag lämnat dig och du slås ner i baksätet på den missnöjda föraren som kom till Sverige för att bli "hjärnkirurg" men icke lyckades då han "tappat" sitt licens någonstans på vägen hit. Sorgligt sorligt (Men inte alls mitt problem he he).
För din del är kvällen slut, men för mig har den bara börjat...


Åh!, va skönt det är med ett platina kort. Allt för mig bratackhej.


 //Carl-Henrik (med innstämning från CM)

Kommentarer
Postat av: Ann-Marie

och vart vill du komma med den här kommentaren Carl-Henrik ?

2008-10-14 @ 19:30:29
Postat av: Henrik Af Gyllenhammar

haha ann-marie

2008-10-14 @ 19:41:03
Postat av: Carl-Henrik

Tänkte eftersom du nu ändå vill ta del av mitt sköna liv, kunde vi ju göra det på ett sätt som båda mår bra utav?

-----------------------------------------------------

Är du sosse eller skön?

//C-H

2008-10-14 @ 23:13:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0