En Liten Godbit!

Hej alla glada!

Nu är det så här att satte mig vid min dator idag när jag kom hem och tittade på lite sköna bilder från när jag och Boysen var på semestern i Troppan i somras, mest för att liva upp sinnet lite nu när den förskräckliga vintern är på väg. Då kom jag över ett par bilder från Nikki Beach och tänkte att jag kunde visa dom för alla blogg läsare!

Anledningen till att dom halvnakna flickorna dansar på bardisken är för att en god vän till mig Carl-Martin  stod och sprutade en flaska Moët på dem. Han är bara för schön den där Carl-Martin!
Ni som är lite erfarna i Champagne branschen vet ju att flickorna blir galna av det. 


XOXO Tompan

Kommentarer
Postat av: Carl-Henrik

Gud! Va mysigt, hade nästan glömt hur skönt det var. Ingen billig nota så humöret var på topp!



XOXO Carl-Henrik

2008-10-14 @ 18:44:19
Postat av: CM

Hehe nu ska du inte berätta alla detaljer tompa:)

puss på dig gubben!

2008-10-14 @ 23:41:58
Postat av: Johan

Varför, om ni nu har så grymt mycket pengar köpa moët?



Gör om, gör rätt!

2008-10-15 @ 07:57:41
Postat av: Tompan

moët ska sprutas, dompan ska drickas...

Bjud inte upp om du inte kan dansa lilla johan

2008-10-15 @ 11:56:06
Postat av: antagligen...

dansar johan bättre än eder! ngn av er sossar som påstår att dompans bästa år va -82, läs på läxan igen småpojkar. o lär er läxan denna gång

2008-10-18 @ 03:16:34
Postat av: Malin

era äckliga negerhoror! skaffa ett liv och sluta lek någor ni inte är..

2008-12-04 @ 13:32:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0