Tillägnad den sköna Carl-Martin

Godkväll på er...
Det är en ganska vanlig och blå kväll i mysiga Stockholm då jag vill passa på att tacka CM som gjort ett enastående jobb med våran header som han lagt ner tid och slit på så att designen ska passa oss prima!
Skål för Carl-Martin!
Så med de orden tackar jag för mig och ska nu bege mig ut på takterassen med far och ta en kvällscigarr (Nivarre Robusto som är en fransk handrullad cigarr som är väldigt smakrik och mjuk ) med ett glas whisky single Malt som jag och far är helt galna i, och njuta in natten.

Skönt avslut på ännu en härlig dag!

Dagens citat:
Spruta är dyrt och skumpa har jag gott om, därför att tid är pengar och jag har inte bråttom.

// Carl-Henrik

Kommentarer
Postat av: Henrik Af Gyllenhammar

Gud vad trevligt det låter ! Ha en trevlig afton med far din, tyvärr så är min pappa i USA för tillfället men kommer hem i veckan !(den där attans finanskrisen)



Af Gyllenhammar

2008-10-14 @ 23:54:38
Postat av: Chillare

Är man "Blåblodig" måste man ju använda sig av "de" och "dem" istället för "dom". Är det också en speciell grej att använda dem vid fel tillfälle?

2008-10-14 @ 23:59:38
Postat av: Henrik Af Gyllenhammar

Fan vad trevligt! En sådan där RÖD chillare.

Fy Attans, stick tillbaks till förorten din bidragstagare!



Af Gyllenhammar

2008-10-15 @ 00:01:57
Postat av: CM

ja här ser vi någon som har utbildat sig väl och kanske kommer få ett jobb. Du måste tyvärr göra det annars kan du ju inte leva, till skillnad från oss som redan har pengar så det räcker... och blir över (men ack inte till någon bidragstagare)Vi utbildar oss för att vi vill, ni måste!

2008-10-15 @ 00:07:07
Postat av: Henrik Af Gyllenhammar

Så jävla rätt CM sänk dom med en pengabunt !



Af Gyllenhammar

2008-10-15 @ 00:08:29
Postat av: Carl-Henrik

Uppfattade inget namn, men antager att du är en helt vanlig RÖDING och då är namnet ändå icke relevant i mina ögon. Helt menlösa bidragstagare som inte har något i vårt land att göra tycker jag. Saken var att inlägget publicerades något för tidigt så han inte kika igenom det hela. Ursäkta mig, sen så är jag inte så insatt...

Bra att du studerar iallafall... Röding

2008-10-15 @ 00:17:48
Postat av: chillare

Pengar har uppenbarligen inte lärt er att stava rätt, ni verkar vara outbildade och kvasiintelektuella.

2008-10-15 @ 00:21:09
Postat av: Carl-Henrik

Rika barn leka bäst

2008-10-15 @ 00:24:28
Postat av: Chillare

Skönt motargument

2008-10-15 @ 00:25:26
Postat av: Henrik Af Gyllenhammar

Asså vadå dåligt motargument ? Det är ju så sant ?



Af Gyllenhammar

2008-10-15 @ 00:26:54
Postat av: CM

Orkar inte lägga tid på Batistinibögar som dig... tyvär!

//CM (the one and only)

2008-10-15 @ 00:27:12
Postat av: Carl-Henrik

Det är ju bara så...

Liksom har man inga pengar kan man inte konsumera.

--------------------------------------------------

Va gör dem med alla förhudar?



//CH

2008-10-15 @ 00:30:22
Postat av: Chillaren

Ni verkar bara vara så otroligt ointelektuella, och även om jag varken är insatt eller intresserad av ett sådanthär liv så förstår jag ju att detta inte är seriöst, och det är det som får mig att känna mig så ledsen och känna medlidande för dessa så kallade individer som skriver i denna blogg. Den känslan man får är att det sitter 3-4 pojkar, födda år 92 alternativt 93 hemma i sin villa i norra ängby eller tvåa i sundbyberg och skriver om det liv som de önskas ha, kranka ner på sig själva och leva sig in i en slags fantasivärld och komma in i ett slags delirium via en blogg på internet. Det är tragiskt och jag hoppas att ni kommer över detta en vacker dag. Mvh Hanna

2008-10-15 @ 00:33:32
Postat av: CM

Tro det eller ej, men detta är vår livsstil... inget mer med det!



//CM

2008-10-15 @ 00:51:24
Postat av: Sundbybergan

Jävla chillare! Va fan kommmer du nånstans och säger att vi underbara Sundbybergare är några jävla rödingar och lever på bidrag. Jag önskar att du kunde kolla upp din källor bättre men ack och ve så ska man väl inte förvänta sig mer av en jävla pårökt hippie som kommer med ett fantasilöst namn som Chillaren! Vad jag nu ska ta itu med är att skapa ett team på facebook som enbart letar upp idioter som krankar ner på sumpan och sen knulla dem i röven!



Tack och hej leverpastej!

2008-10-15 @ 13:53:43
Postat av: Chillaren

Vem har sagt att analsex är något negativt?

2008-10-15 @ 19:31:41
Postat av: Sundbybergan

Ja inte vet jag vart dina erfarenheter räcker i ämnet men jag kan inte lova vara ödmjuk när jag träffar dig Hanna!

2008-10-15 @ 20:45:54
Postat av: pettsson med stålarna

shit, värsta catfighten!

10 spänn på chillarn som gillar att knulla rumpa!

2008-10-15 @ 23:43:56
URL: http://treaspekterfranfororten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0